در کاهش درد ، افزایش سرعت بهبودی و کاهش التهاب استفاده می شود...

لیزر پرتوان گیگا (VELAS (GIGGA LASER که توسط مرکز جامع توانبخشی لوتوس خریداری شده است از یک دیود 30 وات واقعی مورد تائید FDA آمریکا بهره می برد که یکی از قدرتمندترین لیزرهای موجود در دنیا است ، این دستگاه بسیار قدرتمند که با تکنولوژی آمریکا ساخته شده است ، توانایی تولید مداوم لیزر با طول موج 980 ( نزدیک طول موج مادون قرمز ) برای گرفتن حداکثر اثرات مفید درمانی در بدن دارد .

و بیماران معمولا احساس گرمی و آرامش عمیق را توصیف می کنند. می توان انتظار داشت که نتایج پس از حدود 3 تا 5 جلسه شروع به ظاهر شدن کنند. هر جلسه ی درمان لیزر در فیزیوتراپی می تواند بین 10 تا 20 دقیقه به طول بیانجامد. اکثر موارد درد، در بین 5 تا 10 جلسه از بین می روند. نتایج اغلب دائمی اند. درمان نوروپاتی (آسیب به اعصاب) معمولا در 15 تا 20 جلسه انجام شده و اگر اثر آن دائمی نباشد، طولانی مدت خواهد بود.

 

برای چه بیماری هایی لیزر پرتوان سودمند است؟

 دیسک کمر وگردن ، سیاتیک

  آرنج تنیس بازان ، آرنج گلف بازان

  خارپاشنه ، التهاب فاشیایی کف پا

  آسیب ها و مصدومیت های ورزشی

 التهاب مفاصل ، تاندون ها و لیگامان ها

 التهاب عصب ، آسیب عصب ، ترمیم پس از جراحی

 سندرم تونل کارپال و پارگی تاندون های روتاتور کاف

 

عوارض و خطرات :

لیزر پرتوان ، بدون درد و ایمن بوده و فاقد عوارض جانبی است. در طی درمان ، بیمار یک اثر گرمای ملایم را احساس کرده که در بیشتر موارد همراه با احساس آرامش عمیق است. درمان به وسیله ی لیزر پرتوان در موارد بارداری ، تومور های پوستــــی بد خیم و یا استفاده از دارو هایی که نسبت به نور حساسیت ایجاد می کنند، انجام نمی شود . به دلیل نفوذ لیزر در پوست ، یک افزایش دمای موضعی در پوست مشاهده خواهد شد . در طی لیزرتراپی هیچ گونه لوسیون و پماد موضعی نباید مورد استفاده قرار بگیرد. در طی عمل لیزر درمانی پر توان ، برای جلوگیری از عوارض لیزر درمانی ، عینک محافظ چشم مورد نیاز است .

در مقایسه با " لیزرهای سرد(کم توان)" که هیچ احساس یا حساسیتی ندارند، لیزر درمانی دیود با قدرت بالا ، احساس گرمی و آرامش عمیق و درمان بسیار موثرتری را فراهم می کند . بر خلاف بسـیاری از درمان های دارویی که فقط درد را مخفی می کنند و یا فقط علائم بیماری را نشانه می گیرند ، لیزر درمان مشکل زمینه ساز و پاتولوژی بیماری را درمان می کند و این باعث سرعت بیشتر درمان می شود و این بدان معنی است که درمان موثر است و مزایای لیزر درمان طولانی مدت است .

 

مزایای درمان با لیزر پرتوان چیست ؟

 درمان بدون درد

 از بین برنده درد

 بدون عوارض جانبی

 کاهش نیاز به داروها

 بدون تداخل با داروها

 به سادگی انجام می شود

 غیر تهاجمی و غیر سمی

 بازدارنده مداخلات جراحی غیر ضروری

 بازگرداننده دامنه حرکتی و عملکرد فیزیکی نرمال

  تاثیر فوق العاده برای بسیاری از مشکلات و بیماری ها

 درمان جایگزین برای بیمارانی است که به درمان های دیگر پاسخ نداده اند

لیزر درمانی

 

لیزر پرتوان در توانبخشی :

لیزر پر توان در کاهش درد ، افزایش سرعت بهبودی و کاهش التهاب استفاده می شود . وقتی که منبع نور روی پوست قرار بگیرد ، فوتون چندین سانتی متر نفوذ کرده و به وسیله میتوکندری (قسمت تولید انرژی سلول) جذب می شود .

این انرژی ، عامل تولید تعداد زیادی پاسخ های موثر فیزیولوژیک اســــت که باعث ترمیم شکل و عملکرد سلولی می شود . درمان با لیزر در دایره وسیعی از بیماری ها از جمله مشکلات اسکلتی- عضلانی ، آرتریت ( التهاب مفاصل ) ، آسیب های ورزشی ، زخم های بعد از جراحی ، زخم های دیابتی و مشکلات پوستی ، با نتایج موفق به کار گرفته شده است.

هدف اصلی لیزر درمانی این است که سلول را تحریک کند تا عملکردهای طبیعی خود را انجام دهد ، اما با افزایش این میزان یعنی لیزر دیود با انرژی بالا ، با هدف قرار دادن هموگلوبین و سیتوکروم اکسیداز ، می تواند به تنفس سلولی کمک کند و یک نتیجه خوب درمانی حاصل می شود .

اطلاعات تماس

  آدرس : خیابان مشتاق دوم ، خیابان حمزه اصفهانی ، روبروی خیابان علامه امینی ، بن بست تخت جمشید (18) ، پلاک 11

  تلفن : 32668804-031

  فکس : 32687506-031

  پست الکترونیک : info@cliniclotous.ir

  تلگرام : cliniclotus_ir@

  اینستاگرام : cliniclotus_ir و EsfahanPainClinic

 ساعت کار کلینیک:

شنبه تا چهارشنبه: صبح 12-9  بعداز ظهر 20-15

پنج شنبه: 13-9

مکان ما روی نقشه

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…