ژل یا هیالورونیک اسید

کاربرد ژل های اسید هیالورونیک روز به روز بیشتر می شود. امروزه از ژل های اسید هیالورونیک نه تنها برای رفع چین و چروک و برجسته سازی اجزای مختلف صورت و بدن استفاده می شود، بلکه از آنها برای درمان بیماری ها نیز می توان استفاده کرد. آرتروز و ورم مفاصل و استخوان ها از مواردی هستند که با تزریق ژل درمان می شوند.

اوزون تراپی

اوزون درمانی روش درمانی نسبتا جدیدی است که با استفاده از گاز اوزون در حیطه درمان دردهای اسکلتی- عضلانی و مفصلی مانند دیسک کمر و درد های سیاتیکی، آرتروز لگن و زانو، گرفتگی عضلانی، آسیب های ورزشی، درمان زخم های دیابتی و عفونی کاربرد دارد.

پی آر پی (PRP)

پی آر پی مخففPlatelet Rich Plasma یا سرم غنی‌شده از پلاکت می‌باشد. پلاکت‌ها حاوی مواد رشدی و ترمیم‌کننده فراوان می‌باشند و می‌توانند موجب افزایش تعداد سلول‌ها و ترمیم بافت صدمه‌ دیده به خصوص در غضروف و لیگامانها، آرتروز زانو و مفاصل دیگر، صدمات منیسک و رباط‌های زانو، صدمات تاندون‌های شانه و التهابات و دردهای آرنج مانند آرنج تنیس‌بازان، التهاب فاسیای کف پا (خار پاشنه) جوانسازی پوست، جلوگیری از ریزش مو و زیبایی شوند.