گاهی در زندگی فردی هر شخصی، بسیاری از مشکلات با هم آمیخته شده و تبدیل به یک معضل جدی می شود. این مشکلات ممکن است از یک چالش کوچک آغاز شود و تا جایی پیش رود که تمام اعضای خانواده را درگیر کرده و زندگی را از فرآیند عادی خود خارج کرده و به یک چالش جدی بکشاند. در این مرحله شما می توانید یکی از دو راه را انتخاب کنید؛ یا اینکه از یک مشاور یا روانشناس با تجربه و متخصص کمک بگیرید تا مشکلات شما را ریشه یابی و شناسایی کند و بهترین راهکار را به شما ارائه دهد. یا اینکه بدون کمک از مشاور، به سلیقه خودتان رفتار کنید که در این صورت مسئولیت اتفاقات و عواقب آن به عهده ی خودتان خواهد بود.

مشاور خانواده و روانشناسی چه کمکی به ما می کند؟

مشاوران با توجه به شرایط خانواده، میزان شناسایی زن و مرد از یکدیگر و شخصیت های آنان، پس از ریشه یابی و بررسی مشکلات، مناسب ترین راهکار را ارائه می دهند. این نکته را نیز نباید فراموش کنیم که مشکلات آنقدر که فکر می کنید بزرگ نیستند، ولی اگر نتوان آنها را با شیوه های مناسب روانشناسی حل نمائید، تبدیل به یک معضل جدی شده و در بسیاری از موارد حتی سبب فروپاشیدن خانواده از هم می شود.

یکی از راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات فردی، این است که از کسانی کمک بگیرید که از تخصص و مهارت لازم و کافی برای کمک کردن به شما برخوردار باشند. امروزه با توسعه‌ی علم روانشناسی و مشاوره، متخصصان ماهری وجود دارند که می‌توانند به شما در زمینه‌های مختلف مانند خانواده، تحصیلی، شغلی، رشد فردی و … کمک کنند. هرگاه شخص در مسائل و روابط شخصی دچار مشکل می‌شود و نزد مشاور می‌رود، در مرحله‌ی اول سعی می‌شود تا مشکل ریشه‌یابی شود و شخص به شناخت و خودآگاهی برسد که در چه زمینه‌هایی نیاز به تغییر دارد. آگاهی پیدا کردن و بینش مراجع نسبت به مشکل و دید واقع‌بینانه داشتن نسبت به شرایط، یکی از مهم‌ترین مراحل درمان است. اما همیشه جلسات مشاوره برای حل مشکل و درمان کردن نیست؛ بلکه افراد می‌توانند برای رشد و بهبود توانایی‌های خودشان به مراکز مشاوره مراجعه کنند.

متخصصان ما در مرکز مشاوره برای مشاور حاضرند تا شما را در زمینه‌های مختلف یاری دهند تا بتوانید در موقعیت‌های مختلف به‌خوبی ظاهر شوید و به اهدافتان برسید. برای برخورداری از خدمات مشاوره ای به صورت فردی تنها کافیست به صفحه تماس با ما مراجعه نموده و زمان مراجعه برای خود را رزرو نمائید.

اطلاعات تماس

  آدرس : خیابان مشتاق دوم ، خیابان حمزه اصفهانی ، روبروی خیابان علامه امینی ، بن بست تخت جمشید (18) ، پلاک 11

  تلفن : 32668804-031

  فکس : 32687506-031

  پست الکترونیک : info@cliniclotous.ir

  تلگرام : cliniclotus_ir@

  اینستاگرام : cliniclotus_ir و EsfahanPainClinic

 ساعت کار کلینیک:

شنبه تا چهارشنبه: صبح 12-9  بعداز ظهر 20-15

پنج شنبه: 13-9

مکان ما روی نقشه

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…