تناسب اندام وضعیتی است که بسیاری از مردم دنیا برای داشتن آن با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم می کنند. به دلیل تغییر شیوه های زندگی در شرایط امروزی و رژیم های نامناسب غذایی، تعداد زیادی از مردم دنیا به مشکل چاقی مبتلا هستند. متخصصین و پزشکان کلینیک تخصصی لوتوس، برای حل این مشکل که در برخی از افراد به معضلی غیرقابل حل تبدیل شده است، راهکارهای نو و به روزی را با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات لاغری پدید آوردند و بدین وسیله افراد را یک قدم به رویای خود یعنی تناسب اندام نزدیک کرده اند.

 

کلینیک جامع توانبخشی لوتوس در راستای خدمت رسانی به بیماران گرامی در زمینه تغذیه و رژیم درمانی و لاغری، امکانات ارزشمندی را برای این عزیزان به ارمغان آورده است. ارائه رژيم غذايي در چاقي و لاغري، تنظيم رژيم غذايي در دوران مختلف زندگي نظیر كودكي، نوجواني، بارداري، شيردهي، ميانسالي و سالخوردگي و برای ورزشكاران، لاغري موضعي با استفاده از تكنيك هاي روز دنيا، ارائه كليه رژيم هاي غذايي متناسب با انواع بيماري ها چون قلبي، كليوي، فشار خون، تنفسي، ديابتيك، گوارشي و ....، ارائه رژيم هاي غذايي بعد از جراحي هايي نظیر كولون، معده و ...، آموزش در جهت بهبود كيفيت رژيم غذايي روزانه و ... تنها بخشی از خدماتی است که کلینیک لوتوس همراه با دستگاه های به روز برای بیماران فراهم نموده است.


 
دستگاه های لاغری موضعی و کل بدن  به روز

دستگاه لاغری موضعی

از ویژگی های مهم لاغری موضعی با استفاده از دستگاهای لاغری، امکان لاغری در قسمت های دلخواه، ایجاد تناسب اندام و کاهش سایز متناسب با نیاز هر فرد می باشد. به نحوی که با استفاده از تکنیکهای ویژه لاغری موضعی می توان در کنار یک رژیم غذایی متعادل و بدون اثر بر لاغری صورت یا شل شدن پوست بدن به کاهش سایز بالاتنه، شکم، کوچک کردن باسن، پهلوها و رانها دست یافت. همچنین روش های لاغری موضعی برای افرادی که به صورت عمومی چاق نیستند و فقط در نواحی خاص بدن چاقی موضعی دارند و نیز سلولیت که فرورفتگیهای پوست پرتغالی شکل در شکم باسن و ران های خانم ها می باشد، کاربرد دارد.

 

بسیاری از افراد تمایل به انجام جراحی های لاغری ندارند لذا مشاوران کلینیک لوتوس، به افرادی که می خواهند زودتر به تناسب اندام برسند کمک خواهند کرد با انواع روش های غیرتهاجمی، زودتر به نتیجه دلخواه خود برسند.
متخصصین و پزشکان کلینیک لوتوس، با وجود سابقه ای درخشان در زمینه و سنجش شرایط بدنی فرد و میزان چربی اضافه و سلولیت موجود در بدن بیمار، دستگاهی را برای درمان پیشنهاد می کنند که ایده آل ترین نتیجه را در برداشته باشد.

 

از پرکاربردترین دستگاه های لاغری که در کلینیک تخصصی لوتوس نیز قابل استفاده می باشد؛ می توان به موارد زیر اشاره کرد:
 

تکارتراپی یا RF
تکارتراپی یک تکنیک نوین و پیشرفته ی درمانی در فیزیوتراپی است که به تازگی وارد دنیای توانبخشی ورزشی و بهبود آسیب شده است. این تکنیک فیزیوتراپی، نماینده ی یک موفقیت انقلابی در درمان غیرجراحی آسیب های استخوانی، مفصلی و بافت های نرم و برخی بیماری های دیگر است. متخصصین طب فیزیکی و توانبخشی با استفاده از تکنیک های پیشرفته ی درمانی، خود را وقف کمک به بیماران می کنند تا آن ها را از درد و ناراحتی برهانند. تکارتراپی یکی از این تکنیک های پیشرفته برای بازسازی بافت ها است که که بر اساس آخرین یافته های علمی در فیزیوتراپی ابداع شده است.


تکارتراپی یا تکاردرمانی، روش درمانی غیرتهاجمی است که در کلینیک های سراسر جهان استفاده می شود و به طور گسترده توسط متخصصین طب فیزیکی لوتوس به کار می رود. این روش به بیماران کمک می کند که تنها با گذراندن یک جلسه ی درمانی، بهبودی چشمگیری را در وضعیت خود مشاهده کنند. این دستگاه، یکی از قدرتمندترین تکنولوژی های پزشکی است که در دسترس بیماران کلینیک لوتوس قرار می گیرد و به روند ریکاوری و بهبودی بیمارانی با درد گردن، درد پا، پارگی رباط و سایر آسیب ها و مشکلات کمک می کند.


کنترل عمق موثر درمان به عنوان پارامتري کنترلی، قابلیت ویژه اي به دستگاه بخشیده است که به تبع آن، قادر به اجراي انواع دوره هاي درمانی فیزیوتراپی، توان بخشی، ورزش درمانی، زیبایی و نیز تناسب اندام در قالب تحریک براي بازسازي بافت، تسریع دوره بازسازي و ترمیم، جلوگیري از درد و تسکین آن، تقویت ماهیچه ها، ریلکس کردن ماهیچه هاي بدن، چربی سوزي، لیفتینگ، تغییر خواص کلاژن ها و تحریک براي ایجاد کلاژن هاي جدید در بافت مناسب جهت شکستن سد امپدانسی بافت بدن به عنوان موج حامل ارسال پیام هاي مختلف RF زیر پوست می باشد.
این دستگاه در پروسه لاغری ، با ایجاد گرمای عمقی باعث چربی سوزی شده و در از بین بردن سلولیت و بافت چربی کمک شایانی در برنامه لاغری ما می کند.


دستگاه شاک ویو
یکی از جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه های موثر بر سلولیت، شاک ویو است. در واقع درمان تخصصی سلولیت، شاک ویو است که درکنار سایر دستگاه های لاغری مورد استفاده قرارمی گیرد. سلولیت به معنای چاقی نیست، زیرا چاقی هیپرتروفی و هیپرپلازی سلول های بافت چربی است و محدود به منطقه خاصی از بدن نیست. در مقابل سلولیت در بیشتر موارد محدود به ناحیه لگن، شکم و ران هاست و درنتیجه تغییرات متعدد ساختار، هیستوشیمی، مورفولوژی، بیوشیمیایی و واکنش های التهابی ایجاد می شود. سلولیت مشکل شایع زیبایی با عوارض روانی ــ اجتماعی بالا در تمام زنان حتی افراد کاملا متناسب از نظر وزن و شکل ظاهری بدن است. در حال حاضر بهترین شاک ویو مربوط به شرکت اشتورز سوئیس است که دارای تمام استانداردهای روز اروپا و امریکاست. کلینیک تخصصی لوتوس با در اختیار داشتن این دستگاه، با اطمینان زیاد از نظر عدم وجود عوارض جدی، آماده ارائه خدمات با استاندارد جهانی به مشتریان ارزشمند خود می باشد.


لیزر
بیمارانی که در کلینیک تخصصی لوتوس، درمان با لیزر را در نظر می‌‌گیرند، محلی با امکانات عالی متناسب با انتظارات خود برای ایشان تخصیص می یابد که امنیت و سلامت بیمار را در اولویت قرار می‌دهد. از آن جا که هر فرد و هر مشکلی منحصر به فرد است، لذا کلینیک جامع توانبخشی لوتوس برای درک اهداف و آرزوهای بیماران، زمان گذاشته و به آن‌ها کمک می کند تا دریابند که چه کارهایی با لیزر امکان‌پذیر است. سپس برنامه‌ای ترتیب دهد تا انتظارات ایشان را برآورده سازد و در مواردی حتی از انتظارات آن‌ها فراتر رود. تمرکز کلینیک لوتوس بر انتقال نتایج خارق العاده است که زیبایی طبیعی شما را برجسته می‌نماید.


طب سوزنی
طب سوزنی برای لاغری شکم، پهلو و کاهش و حذف چربی های اضافی بدن شما موثرترین روش در قسمت هایی از بالا یا پایین تنه است که در کاهش اضافه وزن نیز درمانی کامل است. پزشک مرتبط در طب سوزنی، معمولا یک برنامه مرتب درمانی یا برنامه غذایی سالم برای کنترل وزن بیمار در نظر می گیرد. روش های بسیاری وجود دارند که بیمار می تواند با استفاده از دارو و قرص، سریع به لاغری شکم، پهلو و کاهش اضافه وزن برسد. با این که آنها برای کاهش سریع وزن و چربی های موضعی ممکن است موثر باشند ولی درمانی نیستند و عوارضی را به دنبال خواهند داشت.

طب سوزنی برای لاغری
 
اجرای برنامه رژیم لاغری طب چینی به همراه طب سوزنی یک روش کامل و درمانی و ماندگار برای کنترل وزن و سایز مناسب بدن شما است. طب سوزنی برای لاغری شکم، پهلو و درمان چاقی، یک روش درمان در طب چینی است که همزمان با وزن مناسب بیمار، برای درمان بیماری‌ها و مشکلات مختلف جسمی و روحی اقدام لازم را انجام می دهد. باور طب چینی بر این است که با قرار دادن سوزنهای ظریف استریل در نقاط مختلفی از مسیر انرژی در بدن، می‌توان انرژی در اعضای داخلی بدن را تقویت و کنترل کرد و انرژی منفی را از بدن خارج کرد.


طب سوزنی برای لاغری نیز انرژی بدن را بیشتر کنترل می‌کند. انرژی اضافی به فرد امکان می‌دهد که فعال‌تر بوده و چربی و کالری بیشتری بسوزاند.
برای موفقیت روش طب سوزنی برای لاغری موضعی، کنترل تغذیه و فعالیت بدنی در کنار این روش لازم است. اگر استفاده از طب سوزنی برای لاغری موضعی را با داشتن رژیم غذایی یا برنامه غذایی سالم ترکیب کنید و به طور مرتب در هفته فعالیت بدنی برای لاغری داشته باشید، رسیدن به وزن مورد نظرتان طولی نخواهد کشید و همینطور سایز بدن شما سال ها ثابت می ماند.


طب سوزنی در حال حاضر یکی از طبیعی ترین روش‌های موجود است که بعد از کاهش سایز و وزن، پوست دچار افتادگی نمی شود. بلکه درمان با این روش ممکن است در یک فرآیند آهسته البته نرمال و درمانی اتفاق بیافتد که اگر با انجام ورزش و رعایت غذایی مناسب همراه شود، کارآمد و عالی است. همچنین در این روش شما باید صبور باشید. روش طب سوزنی برای لاغری موضعی عارضه‌دار و آسیب زا نیست و کاملاً برای بدن بی خطر و ایمن می‌باشد.


کربوکسی تراپی :
دستگاهی که با تزریق گاز دی اکسید کربن به بافت چربی باعث اکسیژن رسانی بیشتر ، افزایش سوخت و ساز و کمک به لاغری می کند  .همچنین به همراه دستگاه آر اف یا تکار در جمع کردن پوست حین لاغری و جوان سازی پوست و از بین بردن خطوط استریا ( خطوط سفید رنگ که رو پوست تشکیل میشوند ) کاربرد دراد


ماساژ لاغری
ماساژ لاغری در صورت نیاز توسط متخصصین تغذیه کلینیک لوتوس پیشنهاد می گردد. این ماساژ لاغری با دستگاه بوده که به صورت فیزیکی زیر نظر متخصصین در چند جلسه، چربی های موضعی اطراف شکم و ران و باسن کاهش می یابد. واقیعت این است که ماساژ می تواند درکنار ورزش و رژیم به خصوص برای آن دسته از چربی های سخت، مکمل خوبی باشد.
لاغری با ماساژ، حکم کاتالیزور را دارد. کاتالیزوری که با تغذیه مناسب و ورزش کردن، راه رسیدن به لاغری را کوتاه می کند. برای بدست آوردن اندامی متناسب باید مجموعه ای از عوامل دست به دست هم دهند تا فرد در این راه موفق شود. نباید تصور کنیم فقط یک راه وجود دارد، بلکه مجموعه ای از عوامل برای تناسب اندام سالم و ماندگار لازم است.


رژیم لاغری

رژیم لاغری

برنامه کنترل یا کاهش وزن با تغییرات در شیوه زندگی و نوع تغذیه و عادات غذائی است که فـرد دارای اضــافه وزن را به آهسـتگی و با همان سرعت چاق شــدن درگذشـته به وضعــیت تنـاســب در وزن، اندام و ســلامت جسـمانی خواهد رسانید و آنرا حفظ خواهد نمود. در این شیوه علمـی که به دور از عجــله و شـتابزدگی می باشـد، فرد بدون تحمل گرسنگی و با اتکا به روشهای تغذیه ایرانی و همچـنین علایـق غــذائی خود می تواند بر مشـکل اضـافه وزن فائق آید. عوارض ناخواسته ای نظـیر ریزش مو، عصبی شدن، مشکلات گوارشـی، یبوست، خستگی مفرط و از دست دادن اعتماد به نفس در این روش جایگاهی ندارد.


-در کلینیک لوتوس بعد از تکمیل پرونده، ابتدا ضمن بررسی علت چاقی فرد، معاینات و آزمایشات لازم را انجام و سپس با اندازه گیری قد و وزن و محاسبه BMI و آنالیـز بدن، درصـد و منـاطق تجـمع چربی و توده عضلانی رژیم غذایی ایده آل هر فردی را پیشنهاد می کنند.

-رژیم های غذایی مرکز توانبخشی لوتوس، یک رژیم کامل از همه گروههای غذائی (با رعایت هرم غـذائی ) و مطـابق با سـفره ایـرانی و براساس علائق و فرهنگ تغذیه ای شخص و همچنین تصحیح عادات غلط غذائی طراحی و تجـویز می شـود.

- کاهــش وزن در این برنـامه بر اسـاس ماهیـانه چند کیلوگرم می باشد که فرد بدون احساس گرسنگی و در سلامتی کامل، به وزن دلخواه خود خواهد رسـید.

-در پایان دوره و رسیدن به وزن ایده آل، برنامـه های تثبـیت و نگهـدارنده با ارائه آمـوزش های تغـذیه ای تکمیل می شود. در طی برنامه های کاهش وزن، توصیه های ورزشی متناسب با وضعیت هر فرد داده می شود.

 

برنامه لاغری کلینیک لوتوس تحت عنوان کامبینیشن تراپی، مجموعه همه‌جانبه‌ای است که تمام امکانات لازم برای کاهش وزن موفق و ماندگار را در اختیار شما قرار می‌دهد. برنامه لاغری لوتوس شامل مشاوره‌های فردی و چهره به چهره با مشاورین تغذیه، ورزش و روانشناسی، با هدف کاهش وزن ماندگار و اصلاح سبک زندگی است. آموزش تغذیه سالم، رفتاردرمانی و روانشناسی کاهش وزن برای تصحیح عادت‌های غذایی و ورزشی و مدیریت غذا خوردن‌های احساسی، پشتیبانی و پیگیری مستمر تلفنی، تلگرامی و ایمیلی برای حفظ انگیزه در طی برنامه و نیز جلسات گروهی برای تبادل تجربه بین اعضای لوتوس، برنامه لاغری کلینیک لوتوس را تشکیل می‌دهد که در نهایت با ایجاد تغییرات درونی و اصلاح سبک زندگی منجر به کاهش وزن دائمی می‌شود.

اطلاعات تماس

  آدرس : خیابان مشتاق دوم ، خیابان حمزه اصفهانی ، روبروی خیابان علامه امینی ، بن بست تخت جمشید (18) ، پلاک 11

  تلفن : 32668804-031

  فکس : 32687506-031

  پست الکترونیک : info@cliniclotous.ir

  تلگرام : cliniclotus_ir@

  اینستاگرام : cliniclotus_ir و EsfahanPainClinic

 ساعت کار کلینیک:

شنبه تا چهارشنبه: صبح 12-9  بعداز ظهر 20-15

پنج شنبه: 13-9

مکان ما روی نقشه

We use cookies to improve our website. By continuing to use this website, you are giving consent to cookies being used. More details…